Моји подаци за моју банку
Опис
Електронска услуга „Моји подаци за банку“ намењена је корисницима Портала еУправа који су пријављени високим или средњим нивоом поузданости и омогућава им подношење захтева за достављање и омогућавање прослеђивања података из службених евиденција органа државне управе (у даљем тексту: захтев).
Сврха ове услуге је да омогући кориснику електронске услуге да податке који су неопходни за припрему и слање понуде за закључење уговора о кредитном производу прикупи од органа који воде одговарајуће службене евиденције, а затим и да их проследи изабраној банци електронским путем.
Приликом подношења захтева, кориснику електронске услуге је омогућено да изврши преглед података који су му достављени. Након извршеног прегледа, кориснику је омогућено да проследи податке изабраној банци.
Поред подношења захтева, неопходно је да корисник електронске услуге (власник података) пристане на обраду личних података како би изабрана банка могла да му упути понуду за закључење уговора о кредитном производу или да га обавести да не испуњава услове за кредитни производ.
Након подношења захтева, корисник се обавештава о успешно поднетом захтеву, а у еСандуче му пристиже Захтев за достављање и омогућавање прослеђивања података и Пристанак за обраду података о личности, чиме се окончава пружање ове електронске услуге.
За додатне информације у вези са припремом и слањем понуде за закључење уговора о кредитном производу банке корисник се непосредно обраћа банци коју је изабрао.
Подаци који ће бити прослеђени банци
Списак и опис података који се прослеђују банци, након одабира појединачне банке и идентификације корисника услуге електронске управе, погледајте овде.
Подаци тренутно могу бити прослеђени следећим банкама:
- Моби
банка
- Еуробанка
- Сбербанка
Ко може поднети захтев за достављање и омогућавање прослеђивања података банци
Подношење Захтева за достављање и омогућавање прослеђивања података могу да изврше грађани корисници Портала еУправа (еГрађани), чији се идентитет потврђује електронском идентификацијом средњег или високог нивоа поузданости (2ФА или квалификовани сертификат).
Уколико немате дефинисану двофакторску аутентикацију, списак шалтера/локација на којима је могуће добити параметре за ту врсту пријаве погледајте ОВДЕ.