Predstavka saobraćajnoj inspekciji
Opis usluge
Zakonom o inspekcijskom nadzoru („Službeni glasnik RS“ br. 36/15, 44/18-dr.zakon, 95/18) predviđeno je da fizička i pravna lica mogu inspekciji podnositi predstavke i zahteve, i od nje tražiti podatke i obaveštenja, u skladu sa zakonom. Predstavke imaju dejstvo inicijative za pokretanje postupka, a inspektori nakon razmatranja osnovanosti inicijative odlučuju da li postoje uslovi za pokretanje postupka po službenoj dužnosti i o tome obaveštavaju podnosioca predstavke.Podnosioci predstavke nemaju svojstvo stranke u postupku koji se može pokrenuti na osnovu te inicijative.
Uputstvo
Zahtev ćete podneti tako što ćete:
- Popuniti elektronski obrazac u nastavku;
- Priložiti fotokopije dokumenata koja dokazuju okolnosti slučaja ili tvrdnje na kojima zasnivate zahtev (dokumentacija , fotografije, tonski ili video zapisi, policijski ili drugi zapisnik, izjave svedoka itd.) u PDF ili drugom odgovarajućem formatu.
Rok za izvršenje usluge
Inspektor prvo proverava urednost zahteva i podnetu dokumentaciju. Ako podnosilac predstavke, nakon obaveštenja inspekcije o neurednosti predstavke, jer ima nedostatke koji inspekciju sprečavaju da postupa po njoj ili je nerazumljiva ili nepotpuna, ne uredi predstavku u roku od osam dana od obaveštavanja – smatra se da je podnosilac odustao od predstavke.
Na zahtev podnosioca predstavke, inspektor obaveštava podnosioca predstavke kako je postupio sa predstavkom, najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema zahteva, a o ishodu pokrenutog postupka vanrednog inspekcijskog nadzora – najkasnije u roku od 15 dana od dana okončanja postupka.
Kad inspektor utvrdi da ne postoje uslovi za pokretanje postupka po službenoj dužnosti obavestiće o tome podnosioca predstavke što je pre moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema predstavke.
Način dostavljanja obaveštenja
Obaveštenje o postupanju po predstavci će biti dostavljeno na Vašu kućnu adresu ili u elektronskom obliku ukoliko tako navedete u elektronskom zahtevu, a u skladu sa propisom kojim se uređuje elektronski dokument, potpis i pečat.
POTREBNA PLAĆANjA
Ova usluga se ne naplaćuje.
Ko pruža uslugu:
Opštinska uprava: Vrnjačka Banja
Saobraćajni inspektor : Ivan Joksimović
Adresa elektronske pošte: ivan.joksimovic@vrnjackabanja.gov.rs
Telefon:036/601-202
Radno vreme: 07.30-15.30h