ePisarnica
Osnovne informacije
U skladu sa Uredbom o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave ("Sl. glasnik RS", br. 21/2020, 32/2021 i 14/2023) razvijeno je softversko rešenje ePisarnica koje omogućava elektronsko podnošenje zahteva od strane građana i privrede radi ostvarivanja prava i izmirenja obaveza.
Putem ePisarnice možete podnositi zahteve, dopune i drugi dokumentarni materijal i pratiti status Vašeg predmeta.Kako da koristim uslugu?
Da biste koristili ovu uslugu potrebno je da budete registrovani korisnik usluga elektronske uprave i da se prijavite putem mobilne aplikacije ConsentID ili putem kvalifikovanog elektronskog sertifikata.
Ukoliko nemate registrovan nalog uputstvo za registraciju možete pronaći ovde .
Nakon što pokrenete uslugu potrebno je da izaberete postupak i upoznate se sa detaljima postupka. Postupak možete započeti prilaganjem jednog ili više dokumenata. Ukoliko postupak započnete bez podnošenja dokumenata, u tom slučaju sistem će sam kreirati zahtev. Ako postupak sprovodi više organa potrebno je da izaberete organ kome želite da se obratite.Nakon podnetog zahteva možete preuzeti potvrdu o prijemu sa jedinstvenim brojem podneska.
Da li mogu da podnesem zahtev za drugo lice?
Zahtev možete podneti u svoje ime ili za drugo lice ukoliko ste zastupnik tog lica.
Kada ću dobiti odgovor nadležnog organa i kako?
Rok za postupanje nadležnog organa naveden je u detaljima postupka.
Odluka organa (rešenje) kao i obaveštenje ako je potrebna dopuna zahteva biće dostavljeno u Vaš Jedinstveni elektronski sandučić na Portalu eUprava.