еПисарница
Основне информације
У складу са Уредбом о канцеларијском пословању органа државне управе ("Сл. гласник РС", бр. 21/2020, 32/2021 и 14/2023) развијено је софтверско решење еПисарница које омогућава електронско подношење захтева од стране грађана и привреде ради остваривања права и измирења обавеза.
Путем еПисарнице можете подносити захтеве, допуне и други документарни материјал и пратити статус Вашег предмета.Како да користим услугу?
Да бисте користили ову услугу потребно је да будете регистровани корисник услуга eлектронске управе и да се пријавите путем мобилне апликације ConsentID или путем квалификованог електронског сертификата.
Уколико немате регистрован налог упутство за регистрацију можете пронаћи овде.
Након што покренете услугу потребно је да изаберете поступак и упознате се са детаљима поступка. Поступак можете започети прилагањем једног или више докумената. Уколико поступак започнете без подношења докумената, у том случају систем ће сам креирати захтев. Ако поступак спроводи више органа потребно је да изаберете орган коме желите да се обратите.Након поднетог захтева можете преузети потврду о пријему са јединственим бројем поднескa.
Да ли могу да поднесем захтев за друго лице?
Захтев можете поднети у своје име или за друго лице уколико сте заступник тог лица.
Када ћу добити одговор надлежног органа и како?
Рок за поступање надлежног органа наведен је у детаљима поступка.
Одлука органа (решење) као и обавештење ако је потребна допуна захтева биће достављено у Ваш Јединствени електронски сандучић на Порталу еУправа.