Основне информације
У складу са Уредбом о канцеларијском пословању органа државне управе ("Сл. гласник РС", бр. 21/2020, 32/2021 и 14/2023) развијено је софтверско решење еПисарница које омогућава електронско подношење захтева од стране грађана и привреде ради остваривања права и измирења обавеза.
Путем еПисарнице можете подносити захтеве, допуне и други документарни материјал и пратити статус Вашег предмета.
Како да користим услугу?
Да бисте користили ову услугу, потребно је да будете регистровани корисник услуга eлектронске управе и да се пријавите путем мобилне апликације ConsentID или путем квалификованог електронског сертификата.
Уколико немате регистрован налог, упутство за регистрацију можете пронаћи овде.
Након што покренете услугу, потребно је да изаберете поступак и упознате се са детаљима поступка. Поступак можете започети прилагањем једног или више докумената. Уколико поступак започнете без подношења докумената, систем ће сам креирати захтев. Ако поступак спроводи више органа, потребно је да изаберете орган коме желите да се обратите. Након поднетог захтева можете преузети потврду о пријему са јединственим бројем поднескa.
Да ли могу да поднесем захтев за друго лице?
Захтев можете поднети у своје име или за друго лице уколико сте заступник тог лица.
Када ћу добити одговор надлежног органа и како?
Рок за поступање надлежног органа наведен је у детаљима поступка.
Одлука органа (решење) као и обавештење уколико је потребна допуна захтева биће достављени у Ваш Јединствени електронски сандучић на Порталу еУправа.
Портал еУправа користи "колачиће" (енг. "cookies"). Неопходни колачићи омогућавају да се садржај страница прилагоди потребама корисника. Аналитички колачићи се користе за анализу коришћења услуга у циљу унапређења корисничког искуства.
Kликом на "Прихватам" дајете сагласност за коришћење колачића у сврхе наведене испод. Подешавања колачића можете променити у било ком тренутку.