70. Prijava komunalnog problema (SwissPro TEST)
Ko pruža uslugu
Opštinska uprava: Opština Meoršina
Inspektor za zaštitu životne sredine i komunalni inspektor: Lidija Ilić
Komunalni inspektor:
Filip Nikolić
Adresa elektronske pošte: lidija.ilic@merosina.org.rs
i
filip.nikolic@merosina.org.rs
Telefon: 018/4892-023
Radno vreme: 07 – 15 časova
Opis
Putem ove eUsluge građani opštine Merošina mogu elektronski prijaviti komunalne probleme u svojoj okolini iz sledećih oblasti:
- Javne površine (zelene površine, javna rasveta...)
- Vodovod, kanalizacija i odlaganje smeća
- Nepropisno držanje životinja i kućnih ljubimaca
- Rad privrednih subjekata (nepridržavanje radnog vremena, glasno puštanje muzike...)
i ostalih problemakoji suu nadležnostiOpštinske uprave.
Prijave su anonimne, a u slučaju daželite povratnu informaciju možete unieti e-mail adresu ili broj telefona (isti neće biti javno objavljivani).
Poželjno je uz prijavu priložiti i fotografije ili kraći video zapis kojirealnoprikazuju prijavljeni problem.
Kako popuniti zahtev
Zahtev ćete podneti tako što ćete:
- Popuniti elektronski obrazac u nastavku;
- Priložiti fotokopije dokumenata koja dokazuju okolnosti slučaja ili tvrdnje na kojima zasnivate zahtev (dokumentacija, fotografije, tonski ili video zapisi, policijski ili drugi zapisnik, izjave svedoka itd.) u PDF ili drugom odgovarajućem formatu.
Rok i način dostave
Na osnovu prijave nadležni inspektor će izvršiti proveru na terenu i u najkraćem mogućem roku, zavisno od vrste problema, reagovati shodno svojim ovlašćenjima.
Ukoliko stranka koja je prijavila problem želi da dobije povratnu informaciju potrebno je da u formi Zahteva upiše svoje kontakt podatke i naglasi željeni način dostave.
Povratna informacija će biti dostavljena na Vašu kućnu adresu ili u elektronskom obliku ukoliko tako navedete u elektronskom zahtevu, a u skladu sa propisom kojim se uređuje elektronski dokument, potpis i pečat.