70. Пријава комуналног проблема (SwissPro TEST)
Ко пружа услугу
Општинска управа: Општина Меоршина
Инспектор
за заштиту животне средине и комунални инспектор: Лидија Илић
Комунални инспектор: Филип
Николић
Адреса електронске поште: lidija.ilic@merosina.org.rs и filip.nikolic@merosina.org.rs
Телефон: 018/4892-023
Радно време: 07 – 15 часова
Опис
Путем ове еУслуге грађани општине Мерошина могу електронски пријавити комуналне проблеме у својој околини из следећих области:
- Јавне површине (зелене површине, јавна расвета...)
- Водовод, канализација и одлагање смећа
- Непрописно држање животиња и кућних љубимаца
- Рад привредних субјеката (непридржавање радног времена, гласно пуштање музике...)
и осталих проблема који су у надлежности Општинске управе.
Пријаве су анонимне, а у случају да желите повратну информацију можете униети е-маил адресу или број телефона (исти неће бити јавно објављивани).
Пожељно је уз пријаву приложити и фотографије или краћи видео запис који реално приказују пријављени проблем.
Како попунити захтев
Захтев ћете поднети тако што ћете:
- Попунити електронски образац у наставку;
- Приложити фотокопије докумената која доказују околности случаја или тврдње на којима заснивате захтев (документација, фотографије, тонски или видео записи, полицијски или други записник, изјаве сведока итд.) у PDF или другом одговарајућем формату.
Рок и начин доставе
На основу пријаве надлежни инспектор ће извршити проверу на терену и у најкраћем могућем року, зависно од врсте проблема, реаговати сходно својим овлашћењима.
Уколико странка која је пријавила проблем жели да добије повратну информацију потребно је да у форми Захтева упише своје контакт податке и нагласи жељени начин доставе.
Повратна информација ће бити достављена на Вашу кућну адресу или у електронском облику уколико тако наведете у електронском захтеву, а у складу са прописом којим се уређује електронски документ, потпис и печат.