Представка инспекцији за заштиту животне средине
Опис услуге
Законом о инспекцијском надзору („Службени гласник РС“ бр. 36/15, 44/18-др.закон, 95/18) предвиђено је да физичка и правна лица могу инспекцији подносити представке и захтеве, и од ње тражити податке и обавештења, у складу са законом. Представке имају дејство иницијативе за покретање поступка, а инспектори након разматрања основаности иницијативе одлучују да ли постоје услови за покретање поступка по службеној дужности и о томе обавештавају подносиоца представке.Подносиоци представке немају својство странке у поступку који се може покренути на основу те иницијативе.
Упутство
Захтев ћете поднети тако што ћете:
-Попунити електронски образац у наставку;
-Приложити фотокопије докумената која доказују околности случаја или тврдње на којима заснивате захтев (документација, фотографије, тонски или видео записи, полицијски или други записник, изјаве сведока итд.) у PDF или другом одговарајућем формату.
Рок за извршење услуге
Инспектор прво проверава уредност захтева и поднету документацију. Ако подносилац представке, након обавештења инспекције о неуредности представке, јер има недостатке који инспекцију спречавају да поступа по њој или је неразумљива или непотпуна, не уреди представку у року од осам дана од обавештавања – сматра се да је подносилац одустао од представке.
На захтев подносиоца представке, инспектор обавештава подносиоца представке како је поступио са представком, најкасније у року од 15 дана од дана пријема захтева, а о исходу покренутог поступка ванредног инспекцијског надзора – најкасније у року од 15 дана од дана окончања поступка.
Кад инспектор утврди да не постоје услови за покретање поступка по службеној дужности обавестиће о томе подносиоца представке што је пре могуће, а најкасније у року од 30 дана од дана пријема представке.
Начин достављања обавештења
Обавештење о поступању по представци ће бити достављено на Вашу кућну адресу или у електронском облику уколико тако наведете у електронском захтеву, а у складу са прописом којим се уређује електронски документ, потпис и печат.
ПОТРЕБНА ПЛАЋАЊА
Ова услуга се не наплаћује.
Ко пружа услугу
Општинска управа: Врњачка Бања
Инспектор за заштиту животне средине: Мила Стојановић
Адреса електронске поште:mila.stojanovic@vrnjackabanja.gov.rs
Телефон:036/601-272
Радно време:07.30-15.30h